I DON’T LOOK BACK, I LOOK BEYOND

release me

Amanda Jenssen maj 11, 2008

Filed under: Vardag — idakarlsson @ 8:33 f m

Igår var jag alltså och träffade självaste Amanda Jenssen på Tuna Park i Eskilstuna. Det var riktigt roligt, men det gick så fort allting. Hon sjöng två låtar (Amarula Tree och Our Last Goodbye) och sedan började hon signera sin nya skiva. Jag hamnade ganska långt fram i kön så jag behövde inte vänta länge på min tur. När det snart var min tur så var jag jättenervös och visste inte alls vad jag skulle säga till Amanda, men som tur var så var det faktiskt hon som startade konversationen genom att fråga hur jag mådde. Det kändes skönt faktiskt, haha. Fick en liten bild på oss två också som ni ser här nere.

 

2 Responses to “Amanda Jenssen”

  1. Emma Says:

    Jag kommer nog fortsätta blogga om ett tag, har inte så mycket att skriva om just nu så det blir ett litet break.

    Söt bild btw! 🙂

  2. Dena Says:

    cool bild ;D


Lämna en kommentar